Franky

alles ivm de clubwerking
Sandra_V

Re: Franky

Bericht door Sandra_V » 26 jul 2018, 13:47

Amai...zo'n afloop hadden we nu toch echt nie verwacht!! Daar zijn geen woorden voor. Voor de familie en naasten heel veel sterkte gewenst!! Wouter en Sandra

Bakkerke

Bericht door Bakkerke » 27 jul 2018, 19:29

ik wil jullie met enige tegenzin laten weten dat francky
kort na het uitschakelen van de machines overleden is.
van de club uit voorzien wij een krans.
HARD bijzonder hard!!!
op donderdag 2 aug om 11u30 in de aula vn het uitvaartscentrum de Bieyaert,Moerkerkse Steenweg 77, 8310 st.Kruis brugge,kunnen we francky eren op diens herdenking.
U kan Franky een laatste groet brengen in het uitvaartcentrum
Bieyaert Moerkerkse Steenweg 77, 8310 Sint-Kruis
weekdagen van 14 tot 18.30 uur, zaterdag van 14 tot 17 uur
gesloten op zon-en feestdagen.
Online condoleren kan op www.uitvaartcentrum-bleyaert.be

stef

KUBA

Bericht door KUBA » 27 jul 2018, 19:32

Ik werd net ingelicht door Nancy en Migs dat Francky gisteren na het uitschakelen van alle hulpmiddelen overleden is.

3 weken terug HASNON , wegens panne aan z'n fiets 14KM gepuft om Francky naar de meet te duwen...Francky op z'n beurt grappend en grollend hoe vlot het wel liep , bij aankomst
nog een drankje en "we zien elkaar binnen 2 weken en we rijden deze opnieuw als revanche!" , wie had kunnen denken dat deze kans ons ontnomen zou worden.
Het is een bui die we stilaan voelden hangen , een harde klap en het verlies van m'n sparringpartner die altijd wel kleur bracht in deze grijze wereld.
Vele jaren , menige rit en talloze uren/km's samen afgehaspeld , elk onze eigenzinnige kijk op en over alles..vergelijkbaar karakter en af en toe een hobbel in de weg maar
uiteindelijk een match made in heaven.

De talloze mooie en hilarische momenten , compagnie bij ritten met m'n dochter , koffietjes bij mij thuis zullen nimmer vergeten worden.
Z'n camelback in m'n garage stille getuige van jarenlang broederschap.

Een groot verlies van een kleurrijk persoon.
Het ga je goed makker , geen rit wordt nog dezelfde.

Grts
KB

PS. Ik heb overlijdensbericht naar Eric en Stef gestuurd die het hier wel posten.

turfke

Bericht door turfke » 27 jul 2018, 23:48

Mooi eerbetoon Kurt!
Ik zal er donderdag zijn.

Focusrider

Bericht door Focusrider » 28 jul 2018, 16:28

Zag deze namiddag nog net hoe de auto van Franky op onze oprit reed om te kunnen keren. Vond dit bijzonder vreemd, was net te laat bij de deur.... Dacht in eerste instantie aan een uitnodiging, alhoewel Franky nu net de laatste persoon zou zijn die dit via de brievenbus zou overmaken. Sinds de laatste rit met Kurt geen tijd meer gehad om zelfs maar het forum te consulteren.... wist van niets en dacht na lezing van de overlijdensbrief dat Franky wellicht verongelukt was met zijn vrachtwagen in de omgeving van Doornik...... Gregory bracht de harde waarheid: dit slaat in!
Op 11 Aug was een zitje gereserveerd op tram 5 voor hem.
Kan me niet voorstellen hoe hard dit moet aankomen voor Nancy en Dylan.
Ik zal donderdag aanwezig zijn.

Focusrider

Bericht door Focusrider » 28 jul 2018, 17:23

Sofeurken

Bericht door Sofeurken » 28 jul 2018, 20:29

innige deelneming aan de familie

de wes

Bericht door de wes » 28 jul 2018, 21:40

Pffft ik ben er niet goed van. Samen met Franky hele mooie mountainbiketochten gedaan. Tot ik door mijn arbeidsongeval niet meer kon gaan mountainbiken. Na elke operatie stond hij aan mijn deur en reed hij mee met mij tijdens mijn revalidatieritten. Onlangs gehoord dat ik opnieuw moet geopereerd worden, Franky was den eerste om mij te contacteren en om me uit te nodigen om samen terug op pad te gaan tijdens mijn revalidatie. We maakten ook toekomstplannen om volgend jaar misschien terug een meerdaagse te fietsen. Franky maat, ik ga je echt missen. Je was mijn bike-makker, waarop ik kon rekenen in moeilijke tijden. Ik ga je moppen missen, je gezang op de fiets, je soms recht voor de raap uitspraken. Je was een kerel met een hart van goud.

Je bent je laatste mountainbikerit gestart maat. Het ga je goed.

Ik wens zijn vrouw, zoontje, migs en zijn familie, vele vrienden en collega's heel veel sterkte toe.

SubloverMTB

Bericht door SubloverMTB » 08 aug 2018, 10:41

Net terug van reis en lees wat er gebeurt is.
Niet te vatten dat een valpartij met de bike deze dramatische gevolgen heeft.

Mijn medeleven met de familie en kennissen.
Ook sterkte aan de Grysperres/bikevrienden die een nauwe band hadden met Franky.

David V. en gezin.

Plaats reactie