Franky

alles ivm de clubwerking
tram4

Franky

Bericht door tram4 » 16 jul 2018, 21:54

Zoals jullie mss weten heeft Franky een zware val gemaakt tijdens een toertocht.Zijn toestand is momenteel nog altijd kritiek. Miguel heeft me gevraagd om niet te reageren via Facebook of via de gsm om Franky's familie niet te veel te belasten. Ik heb dan voorgesteld om een hier de clubleden te informeren over Frankys toestand.
Franky is gisteren al geopereerd aan verschillende breuken in het gezicht en heeft een aantal bloedingen in de schedel. Er zijn ook een aantal sondes aangebracht om de druk te verminderen. Vandaag is er een MRI gemaakt maar er is nog geen beterschap (maar het is ook niet slechter). De dokters in Doornik houden Franky in een kunstmatige coma en plannen morgen een nieuwe scan. Hopelijk is er dan beter nieuws. De familie zal Kurt op de hoogte houden die het dan hier post

Bakkerke

Re: Franky

Bericht door Bakkerke » 16 jul 2018, 23:33

Ik kan alleen het beste hopen

bushrider

Bericht door bushrider » 17 jul 2018, 07:09

oei . Veel sterkte. En laat ons het beste hopen. Bedankt voor de info

KUBA

Bericht door KUBA » 17 jul 2018, 16:17

Ter info , bij verdere info hou ik jullie op de hoogte.
Mvg
KB

————————-

Graag laat ik jullie via deze weg bedanken voor jullie medeleven en hoop voor mijn man Van Weydeveldt Franky. Franky ligt momenteel nog altijd op het intensieve en wordt nog in kunstmatige coma en onderkoeld gehouden om de druk in zijn hoofd weg te nemen, want bij horen van de dokters is hij recht op de voorkant van zijn helm gevallen waardoor hij de slag gekregen heeft op de voorkant van zijn schedel en waardoor hierdoor de hersenletsels zijn ontstaan en waardoor alles ook verder gebroken is in zijn gezicht. Hij wordt in coma gehouden tot alle zwelling in de hersenen weg is en dan pas wordt er gekeken naar verdere hersenletsels wat dit tot gevolg kan zijn voor zijn lichaam en reacties. Zijn helm heeft hem wel bescherming gegeven maar is ook een deel de oorzaak van zijn schade aan zijn hoofd. Verder lichamelijk heeft hij geen breuken aan zijn lichaam. Eénmaal de zwelling weg is zal hij nog operaties krijgen om alle breuken in gezicht te herstellen. Hij heeft nog een zéér lange revalidatie te gaan, maar zolang hij erdoor komt en geen schade aan zijn hersenen heeft leven wij hier thuis in goede hoop. Ik hou jullie op de hoogte hoe zijn toestand is.
Groeten zijn vrouw en zoon.

KUBA

Bericht door KUBA » 17 jul 2018, 16:59

PS.

Alle info hier gepost kan/mag door iedereen geraadpleegd worden.
Mag ik wel vragen dat er geen info/tekst gekopieerd wordt naar andere social media of fora (zelfs geen gesloten groepen)

Merci

Mvg
KB

Sandra_V

Bericht door Sandra_V » 17 jul 2018, 18:48

Amai, das een hele boterham om te lezen... Laat ons hopen dat alles goed komt! We zullen alvast enorm duimen! Bedankt om ons hier op de hoogte te houden. We leven hier enorm mee met de familie!

turfke

Bericht door turfke » 17 jul 2018, 19:00

Dit is toch serieus verschieten. Het gebeurd wel ergens elke dag, tot het eens gebeurd in je eigen kennissenkring ...
Ik wens Franky alvast een spoedig en volledig herstel toe !!!

Sandra_V

Bericht door Sandra_V » 20 jul 2018, 13:10

Net gelezen bij de forumbikers dat als de scans goed zijn, ze Franky maandag uit coma halen!! Yes!! Das volgens mij toch al een stapje vooruit he!! Laat ons hopen...

KUBA

Bericht door KUBA » 20 jul 2018, 21:08

Het was de bedoeling Fancky vandaag uit zijn kunstmatige coma te halen , vandaag heeft Francky helaas een nieuwe bloeding in de hersenen gehad waardoor dit uitgesteld werd.
Maandag zal men het opnieuw proberen en kijken wat de reactie is , ongeacht het verloop zouden de artsen reeds beslist hebben de machines niet meer terug in te schakelen......

Mijn gedachten gaan meer dan ooit uit naar in eerste instantie Francky , Nancy , Dylan , Migs en zijn broer
Duimen mannen , duimen ....

bushrider

Bericht door bushrider » 21 jul 2018, 06:36

Zullen we zeker doen. Om stil van te worden. We duimen voor hem en hopen op een volledig herstel.

Plaats reactie