Zaterdag 29juli Wijtschate

afspreken om toertochten te rijden
Plaats reactie
Sandra_V

Zaterdag 29juli Wijtschate

Bericht door Sandra_V » 27 jul 2017, 12:49

Vertrek 8u30 in Wijtschate voor 60km.Wouter en z'n broer rijden met de tandem...Ik vertrek op eigen tempo.Iemand zin om mee te rijden.

Bakkerke

Re: Zaterdag 29juli Wijtschate

Bericht door Bakkerke » 27 jul 2017, 20:56

zal proberen er te zijn als ik morgen men werk effen krijg

KUBA

Bericht door KUBA » 28 jul 2017, 07:02

Sandra,

Ik , de dochter , schoonvader en Greg zullen er ook zijn om 08.30 voor de 60, tot dan!
Ps nie vergeten uw andere helft te wijzen op zn taken aan uwe Mtb he ;)

Sandra_V

Bericht door Sandra_V » 28 jul 2017, 07:22

Super dat jullie er allen zullen zijn...en van mijne velo,'tzal vandaag hopelijk in orde komen...Tot morgen he!

de wes

Bericht door de wes » 28 jul 2017, 15:08

Ik zal er ook proberen te zijn. grtz

@Franky, goj ook?

grtz
wes

Wollie
Beheerder

Bericht door Wollie » 28 jul 2017, 19:37

Mo gow seg, De Wes komt !

Het zal zowaar de old skool Grysperre's meeting zijn :) :) Waarmee ik niet wil zeggen dat de Wes oud is hé :) :)

Wouter

tram4

Bericht door tram4 » 29 jul 2017, 13:27

hopelijk fotokes van deze meeting!! Spijt dat ik moet werken :(

KUBA

Bericht door KUBA » 29 jul 2017, 17:23

Wijtschate,

Oeps Eric , we gaan er idd eens moeten aan denken om wat fotos te nemen.
Deze morgen met 8 aan de start , Ikke / de dochter / schoonvader / De Wes jihaa / Greg / Sandra / Wouter en z'n oudste broere :lol:
Greg zou bij de inschrijving de fietsen bewaken en t'was nodig , voor ik het goed en wel besefte wasek de mijne al kwijt voor testritje ;)

Mij de ganse rit wat vanachter gehouden om het schouwspel gade te slaan , we bleven ganse rit samen en ieder amuseerde zich precies , de tandem ier en daar wat vooruit op de bende moja die hadden over want ze moesten elk maar 30Km rijden he :lol: :lol: :lol: , een jong meiske die aan t'wandelen was met haar ouders verstond het precies nie "kijk mamma , die hangen aan elkaar" :D

Parcours lag kurkdroog met hier en daar zelfs de nodige stofwolken , al dan niet artificieel gecreëerd :ugeek: :D
De km'ters en hellingkjes volgden elkaar gestaag op en werden door ieder goed verteerd , ook de Wes rammelde zich overal naar boven zonder zijne knie te pijnigen..ziet er goed uit.
De dochter in haar finalesprint (jaja Greg we hadden het aan onznen frak ;) ) wel even noodstopje en bijhorend remspoor moeten placeren om in al haar enthousiasme niet vol achterop een remmende auto te vlammen , al da geweld he t'is heel eur moeder :mrgreen: :mrgreen:

Nadien nog korte apres en denk allen met goed gevoel naar huis en 60Km en ergens 900Hm op de teller.
Mooi mooi zo mogen er nog meer komen want voelde als de good old days.

Grts
Kuba

Wollie
Beheerder

Bericht door Wollie » 29 jul 2017, 19:36

Ik kan het niet beter verwoorden ...
zowel Sandra als ik vonden het een rit die dankzij de companie supergezellig was, het deed ons terugdenken aan good old days, zo mogen er opnieuw veel volgen !
Jammer dat de Uber grysperre "Bakkerke" er niet was, hij heeft wat gemist.
In ieder geval is mijn plan duidelijk voor de komende 1,5 maand : terug meer op de bike en mezelf prepareren voor mijn wedstrijdje met Bakker in Davos eind september.

Thx voor de companie,

Wouter & Sandra

de wes

Bericht door de wes » 29 jul 2017, 19:54

Hupla hoi,

gisteren met mijne grote mond gezegd dat ik aanwezig ging zijn in Wijtschate vandaag. Dus deze morgen de nodige powerfood tot mij genomen en al mijn courage samen geraapt om aan te zetten. Toegekomen in Wijtschate met een ei in de broek voor het parcours die komende was. Greg stond mij al op te wachten met een grote smile. Dus met 8 grysperres aangezet met de belofte dat ze gingen wachten op me. Waarvoor dank. Mijne smile was op momenten nog veel breder dan die in Assebroek, maar op momenten hing mijn tong ook tussen mijn kader. Maar hoe meer kilometers waren afgelegd hoe meer ik er in begon te geloven dat ik de 60 km ging uitrijden. Tijdens 1 van de zovele beklimmingen heb ik zowaar een andere biker ingehaald. :lol: :lol: :lol: :lol:
Overal boven zonder voet aan de grond en zonder pijn. Dat was voor mij al een overwinning. Me happy :D
op het einde raakte mijn bobijntje dan toch op en heb ik de sprint aan mij laten voorbijgaan.

Hout vasthouden, als mij knie het blijft houden en mijn gewicht blijft zakken, zal ik proberen zoveel als mogelijk aanwezig te zijn op de komende ritten.

Nogmaals bedankt aan de medebikers voor de gezellige babbel en vooral voor een voor mij doenbaar tempo.

PS Kuba, 1 graskant in de afdaling van de de monteberg zal in ieder geval niet meer moeten gesnoeid worden na mijn bocht :lol: :lol: :lol: :lol:

grtz van een gelukkige wes

Plaats reactie