Zo 10/06

afspreken om toertochten te rijden
turfke

Re: Zo 10/06

Bericht door turfke » 09 jun 2018, 20:47

Voor mij wordt het Sijsele, ge zult nog minstens een weekske moeten wachten om je kieten te showen Kuba ! ;)

Bakkerke

Bericht door Bakkerke » 09 jun 2018, 23:20

Ik ga nog wat moeten schilderen geen bike voor mij

Focusrider

Bericht door Focusrider » 11 jun 2018, 18:17

Zoals een "minder echte" de GPS ingesteld naar the place 2 B in Gullegem. Onderweg een wake-up-call van een echten met de vraag of ik soms toch niet met de velo afzakte naar huize Kurt. Nee dus. Vastgesteld dat de GPS in Kortrijk 'flipte' en zelf maar op den tast het RV vervoegd. Gregory en Kurt stonden al met opgewarmde banden te wachten.... Aangekomen in 't gezelschap van mijnen fanclub, tot groot jolijt van Gregory, om 08u20 ingeschreven en den Eric werd serieus onder druk gezet.... was net alle camera's aan 't monteren en af aan 't stellen (borstkasconstructie afgedaan: montage op stuur EN cameraatje onder 't zadel voor de backward-video...). Iets voor 08u30 aangezet. Kurt was met dien anderen velo en naar het schijnt was dat de reden waarom het net iets sneller ging: bullshit volgens mij. Hij had op zijn minst "hazepaté" binnen (powerdranksken was op sinds vorige week, had dat over het hoofd gezien en net voor den aftocht haardstede een alternatief "gegeten".) Zeer snelle tocht dus. Quasi volledig droog op een 8-tal diepere putten met water, die de achterkomers 2 maal proefden (van de voorganger en dan van de eigen 'splash'). Quasi zotgedraaid in de welbekende bosjes, op een bepaald moment zelfs efkens den tel kwijtgeraakt van het aantal te ontwijken boomkes, met alle gevolgen vandien. Bevoorrading, waarvan geen foto's beschikbaar, in orde... ware het niet dat bij de tweeden doortocht Kurt zijn 'teerbeminde' bike-brothers zag aanzetten.... niet te doen, een effect van 'n een rode lap op .... => tempo nog wat hoger. Na aardig wat vals plat en single tracks door hogere netelconcentraties (by the way 3 in black outfit en enen die reclame moest maken voor West-Vlaandrens mooiste 8-) armkens en beentjes bloot hé), veilig en wel/zonder incidenten aangekomen. Mijn voorstel om met mijn nieuw fietslotjen de vier velo's aan mekaar vast te maken en op 't gemak den après aan te vatten werd precies nie echt g'apprecieerd..... :o : Kurt voelde zich onmiddellijk geroepen om garçon van den dag te spelen en deed dat eigentlijk wel goed. Den Eric was content: heeft weer wat montagewerk (2 camerakes, waarvan den achtersten wel wat meer opnam dan dat hij zelf veronderstelde/wilde :mrgreen: ). Al goed dat Gregory d'er was, want bij 't vertrek naar hus, was Kurt eigentlijk al weer vertrokken voor de tweede ronde :shock: ). De afwezigen hadden natuurlijk weer ongelijk, maar nie getreurd...check 't forum & join us next week! Merci gasten :!:

KUBA

Bericht door KUBA » 11 jun 2018, 21:23

Mooi verslag koen.
Was inderdaad weer gezelligheid alom , in de zo goed als enig afdalinkje van de dag even alle rijhulpsystemen genuttigd omdat ik mij wat te veel op den eric zijn achterw...euh band concentreede :mrgreen: hopelijk stond cameraatje dan af ;)
Ik pleit onschuldig i.v.m. de hazepate , t'lag aan m'n goed doorbloede kuiten zoals Eric opmerkte :lol: :lol: aan het scenario na 2e bev. pleit ik dan weer schuldig..k'kan der nie aan doen t'is sterker dan mezelvn :lol: :lol: :lol:

Merci voor de wederom geslaagde voormiddag gasten , op naar de volgende. :!:

turfke

Bericht door turfke » 12 jun 2018, 12:34

Idd mooi verslagske Koen.
Na zaterdag Dikkelvenne, geen zin om zondag met de auto nog eens naar Gullegem af te zakken. Gekozen voor rit met de vlo naar Sijsele

tram4

Bericht door tram4 » 15 jun 2018, 14:09

KUBA

Bericht door KUBA » 15 jun 2018, 19:50

Wederom mooi filmpke Eric! , den overgang na de vinkezettinge TOP
@Koen , waarde van plan uwe velo te sluiten aan dien boom misskiens :lol: :lol:

Focusrider

Bericht door Focusrider » 17 jun 2018, 22:15

Wederom prachtige montage Eric, waar de nodige uren knip- & plakwerk niet direct uit af te leiden zijn. Dikke merci.
@Kuba, 't restant van 't vorig slot sloeg op 't slechte moment in mien achterwiel...

Plaats reactie