Zondag 21/09

afspreken om toertochten te rijden
frankyvw

Re: Zondag 21/09

Bericht door frankyvw » 20 sep 2014, 09:27

KUBA schreef:Zeer aan het twijfelen tss Wingles en ingelmunster voor morgen , wingles me natte stenen hmmm twijfel twijfel :?

Naar regio Thuin trek ik alvast niet...word daar behoorlijk onweertje verwacht morgen en de west vlaanders zouden hier nog aan ontsnappen.

trunte :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

KUBA

Bericht door KUBA » 20 sep 2014, 16:12

Wingles dus , start om 07.30H voor de 80Km ip de jutekoko :D

follow

Bericht door follow » 20 sep 2014, 17:52

Gianni en ik morgen terug een vlam ritje zoals vandaag

Bakkerke

Bericht door Bakkerke » 20 sep 2014, 19:15

Vandaag technisch men grenzen opgezocht samen met eric. Gelukkig zijn we al wat gewoon. Beelden volgen nog.

Focusrider

Bericht door Focusrider » 20 sep 2014, 21:09

Allez, goed da ge nog efkens an ons pijst ;) . Drive safe he bakkerke & groeten an Eric; Ben benieuwd...

KUBA

Bericht door KUBA » 21 sep 2014, 15:39

Douvrin,

Om de drukte voor te zijn gestart met Migs en Franky om 07.30H.
De 1e +/-15Km liep langs boerewegels om tot het lekkers te raken , de ligging van deze zal ik u besparen..laat ons zeggen dat ge alle verkrijgbare noppen op het rubber kon gebruiken (wat ik dus niet had :x )

Bij de 1e deftige korte klim zag die er haalbaar uit , was me dat een misvatting van jewelste dus halverwege de klim ging het in alle richtingen ..spekglad..dus algauw een kniebuiging en alle zeilen bijzetten om geen achterwaartse salto te plegen , plichtsbewust als altijd besloot Franky (om te voorkomen dat ik volledig naar beneden gleed) zich plat achter mij te smijten :shock: waarbij hij nog even riep eyla ge ziet in m'n smoel aan t'schoppen vint , sorry man :oops: :oops: de toon was gezet.
Tijdens dit debacle moet m'n derrie ook nen duw gekregen hebben want van dan af was het not done om op het grootste kroontje te schakelen of de ketting ging onverbiddelijk tss spaken en casette , is intussen al in orde.

Eenmaal bij de terrilstukken aangekomen was het beter , al was voorzichtigheid geboden , natte stenen/wortels..in afdalingen brrrr.
Zeer mooie en lange stukken maar deze moet je om er ten volle van te kunnen genieten op snelheid kunnen nemen dus vandaag was dat geen optie.

Intussen waren we al herschapen in zwarte pieten en het materiaal kreunde onder de marteling dus beslist de 60 te volgen..jammer maar niets aan te doen.
Gezien Franky geen camera meehad was het voor mij het moment om eens op m'n fraise te gaan bij het overschakelen van spoor in gras..nat gras ..schuiver..boem patat..nen afdruk van een 43 kettingblad in m'n kuit , rechtgesprongen en weer door. :lol: :lol:

Bij aankomst nog broodje en drankje genuttigd met de dappere medestrijders want fiets afspuiten hadden we opgegeven wat als serieus minpunt kan tellen , wachtrijen amaai :roll:

Dit is een rit die je moet doen als het droog(er) ligt , anders heb je er niet veel aan..maar toch genoten en herkansing volgt zeker.

Voor de piramidyale , ga maar nog een palette of 4 eiers naar de arme klaren gaan dragen ;)

Grts
Kuba

Bakkerke

Bericht door Bakkerke » 21 sep 2014, 16:44

Vandaag om 8u wakker. Naar mijn collega geweest in sablet. De mens maakt lekkere dingen zeg helemaal bezeten v de stiel hebben we hakkelend leuke gesprekken. Terwijl zen vrouw ons nu en dan helpt met vertalen of in onze gebaren naar elkaar toe.
Om 10u dan let Eric vertrokken. Eerst de steile klim naar de burcht van seguret. En dan de lekker technische afdaling. Hier en daar es een Switchback maar beide zonder probs beneden.
Daarna naar de GR4 om er een zeer technisch stukje een keer of twee te doen Eric botste er opnieuw tweemaal tegen de zelfde boom als de dag voordien hhahaha.
Dan reden we verder omhoog om er een zalige single track te doen na een poos moesten we de fietsen keren want er kwam geen einde aan. Op de afdaling een lekke band hersteld. En dan de technische stukken nog es met zadel naar beneden afgesjeesd. Op de klim naar het dorp nog es een zwalpende biker op het groot mes voorbij. Hihi stoef stoef :P
Dan lekker een aperoke of 123....... Mmmmmmm tgoe leven dus

turfke

Bericht door turfke » 21 sep 2014, 20:13

@ Kuba: ké do zuuste een pallette eiers uut de frigo van de Nieuwplatsche hoalt, ze stoenden do toch mo koed te kriegen :lol: :lol:
@ Bakker: loat nog een twa heel van den Erik hé, ké hem volgende weke nog nodig :D

Plaats reactie