zondag 12/10 staden

afspreken om toertochten te rijden
KUBA

Re: zondag 12/10 staden

Bericht door KUBA » 12 okt 2014, 18:24

turfke schreef: Vanaf 18/11 noodgedwongen ook een lange winterslaap ... de schouder ... ze gon hem vaste zetten ;)

Goed herstel Willem :!: :!:

Fujibiker

Bericht door Fujibiker » 12 okt 2014, 18:55

Deze morgen gestart met follow in Staden. Met niet veel verwachtingen gestart maar me toch enorm gejeund, heel veel mooie stukjes aangedaan en het parkoer lag er verrassend goed bij. Wat ook mag vermeld worden is dat de bevoorrading heel in orde was, chapeau aan de organisatie, 3 soorten taarten, van rijsttaartjes; flan en broodpudding njammie. En met het goeie humeur van Jurgen erbij kon de dag niet stuk, op naar de volgende........Thuisgekomen met 90km op tellerke en volledig choco, is toch lastig rijden in 't veld zulle :oops: :oops:

Sofeurken

Bericht door Sofeurken » 12 okt 2014, 20:13

vandaag nog es naar beselare afgezakt,was ondertussen al een 5-tal jaren geleden dat ik deze eens reed :oops: ,tja,is ook niet in mn achtertuin.goed weerken alleszins =D>
tof parcoursken,met af en toe wat vals plat,hmhm tot aan de 2de bevoorr wat samengereden met enkele boskantrijders.onderweg ook nog een woning gepasserd v/een pasgetrouwd stel ,amai,deze gaan ook nog werk gehad hebben als ze uit hun bed rolden :lol: :lol: :lol:
als toemaatje ook de 26 nog eens bijgedaan,dus allebei moe en voldaan huiswaarts :-D

follow

Bericht door follow » 12 okt 2014, 20:21

Fujibiker schreef:Deze morgen gestart met follow in Staden. Met niet veel verwachtingen gestart maar me toch enorm gejeund, heel veel mooie stukjes aangedaan en het parkoer lag er verrassend goed bij. Wat ook mag vermeld worden is dat de bevoorrading heel in orde was, chapeau aan de organisatie, 3 soorten taarten, van rijsttaartjes; flan en broodpudding njammie. En met het goeie humeur van Jurgen erbij kon de dag niet stuk, op naar de volgende........Thuisgekomen met 90km op tellerke en volledig choco, is toch lastig rijden in 't veld zulle :oops: :oops:
Bedankt Gianni twas super plezant en zeker niet traag ;) ;) ;) maar int vervolg mag je ook een beetje kopwerk doen gie pilsjaar .
denk dat dit de beste rit is van de streek dak al heb gereden heel veel leuke stukken gekregen dat we anders gewoon voorbij rijden .
Wel heeeeeeeeeeeeeeeel veel GELUK in Boezinge gehad beiden want scheelde niet veel of we konden het niet meer vertellen , scheelde geen haar of we werden overreden door ene met een auto die gewoon weg niet stopte aan een heel druk kruispunt best dat tierden en roepten en een tandje bijstaken of twas van da .

SubloverMTB

Bericht door SubloverMTB » 12 okt 2014, 21:23

Kan iemand een link posten van de gps-track van oostduinkere?
Alvast merci

blackie

Bericht door blackie » 12 okt 2014, 22:14

Vandaag de volle 33 km gedaan met enkele kleine bisnummerkes.
Mogelijks een kleine 40 km en wss later aangekomen dan de andere grysperre's.....dit is mijn Fira momentje :o

Ik ben wss te lang blijven staan aan die eerste ....eeuuuhhh...bevoorr.......buffet......tafel van 50 meter met veel te veel lekkers....niet normaal :shock:

Oostduinkerke is altijd goed en was nu nog beter :lol:
Nen lekkere braadworst, 2 ice tea's en een propere velo verder goed thuisgekomen.
one life, live it

Bakkerke

Bericht door Bakkerke » 13 okt 2014, 05:37

Jaman kvoel me alsof ik een paar stevige cols over gemoeten eee.
De kléén is ginne geweun pfff
Nuja ik deel der ook wel een twa van. Mo je stond al voorn tegen dak toekwam :P

SubloverMTB

Bericht door SubloverMTB » 13 okt 2014, 20:37

Ook naar Oostduinkere getrokken.
Wel op een later startuur. Eerst ontbeten samen met de kids.

Het derde jaar op rij dat ik deze tocht reed. De compositie ervan was dit jaar anders, ik heb het gevoel dat het beter was.

Ik heb er echt van genoten. Zeer goed georganiseerd, een buffet van een bevoorrading en zeer leuk om te rijden.
Een parkoer die een uitdaging heeft, twas fun.

Iemand de gps track?

Groeten David.

Focusrider

Bericht door Focusrider » 13 okt 2014, 21:06

Heb getwijfeld tussen Oostduinkerke en Staden. Het zand (en vooral de gevolgen er van op de bike :mrgreen: ) heeft moeten plooien en ben dan vertrokken in Staden. Had me verwacht aan vettige single tracks, diepe wielsporen en eentonige landschappen met plassen. Enige afwisseling de Keuneleute en één of ander artificieel technisch parcourtje. Niets was minder waar. Zoals hierboven al aangegeven: een ware uitblinker met prachtige natuurlijke technische stroken. Heb me menigmaal de vraag gesteld hoe dit parcours in het donker afgereden wordt... Blijkbaar was ik niet de enige die twijfelde afgelopen zondag, maar wel één van de weinigen die toch richting Staden trokken :P . Gestart rond 08u45 en de eerste grote lus van de 65 afgereden zonder ook maar één andere deelnemer gezien te hebben. Op de tweede doorrit aan de bevoorrading lag er naast al het hierboven opgesomde lekkers zelfs een volledige plateau aardbeien :!: . De organisatie zorgde tevens voor een aantal foto's die via hun facebookpagina (zie website de Spetters) kunnen gedownload worden. ;). Van al dat gecross groten honger gekregen, gelukkig op de terugweg nog een volkorentje gevonden bij den BG :)
Volgend jaar terug van de partij!

Plaats reactie