Zondag 19 Oktober - Waardamme

afspreken om toertochten te rijden
Plaats reactie
Focusrider

Zondag 19 Oktober - Waardamme

Bericht door Focusrider » 13 okt 2014, 21:12

Dicht bij de deur en aangezien de organisator en een aantal medewerkers kennissen of zelfs buren zijn, moreel verplicht hier te starten. Nadat een paar jaar terug de vaste vertrekplaats, kruiskalsijde Ruddervoorde, afbrandde is de vertrekplaats een kilometerke richting Oostkamp verhuisd in de feestzaal Wara. Zal er om 08u00 vertrekken.

bushrider

Re: Zondag 19 Oktober - Waardamme

Bericht door bushrider » 16 okt 2014, 16:40

zit nog een beetje verlegen voor de regen , ik wacht het af. zaterdag zal een wegritje worden , na 2 maanden geen fiets zal het deugt doen zeker? ik hoop het alvast.
zal in elk geval rustig uitbollen tot half december om er dan terug in te vliegen.

turfke

Bericht door turfke » 18 okt 2014, 13:54

Start hier ook morgen.

KUBA

Bericht door KUBA » 18 okt 2014, 16:31

Sorry mannen , morgen word het la douce france (phalempin) , startschot 08.00H

tram4

Bericht door tram4 » 18 okt 2014, 17:16

zal hier ook startn maar ws rond 9h, zal van thuis vertrekken rond 8h,

Sofeurken

Bericht door Sofeurken » 18 okt 2014, 20:20

wij gaan hier ook starten,vandaag gans den dag op een dak gezeten,t zal gene vetten zijn morgen,in de namiddag nog werken ook :cry:
denk da we zo tegen 8u 15 ongv zullen arriveren

turfke

Bericht door turfke » 19 okt 2014, 21:15

Nog 2 andere grysperre's gespot dees morgen in Waardamme. Prachtig rustig weertje, beetje wind, en niet verre van de deure.
Den Bush had beloofd er een rustig uitstapje van te maken, helaas hem was al een klein beetje opgefokt wegens vallende ster tegengekomen ip z'n boane naar het rustige Waardamme. Zoals beloofd heel rustig gestart, want hem had bijna 2 maand niet ip z'n vlo gezeten en den een had nog wat stijve benen van gisteren, den andere wat pijnlijke knieen na het dekken ... van z'n dak.
De hele rit aan een rustig tempooke afgewerkt, zo rustig dat we bang waren dat ene Tram4 die zeker 30' later zou starten, ons nog zou inhalen. We hebben hemalvast niet gezien.
Zon en wind hadden duidelijk het nodige opdroogwerk gedaan waardoor alles meer dan behoorlijk berijdbaar was. Schoon toerke om aan een rustig tempo af te werken. Zelf een plaatselijk maisveld lag er bijna poerdroog bij.
Rustig kunnen genieten van de omgeving, af en toe een zweetdruppelke wegpinken, rustig genieten van het achterwerk van Sofeurken en den Bush, en vooral bezig met jezelf afvragend ga ik nu niet te laat thuis komen.
Om 10u20 voldaan aangekomen, Sofeurken uitgezwaaid want hem moest 's namiddags nog een keer rijden ;) , nog korte apres met Bush, wat bijgepraat, en huiswaarts met de fiets alwaar ruimschoots op tijd om de mosselkes klaar te maken.
Aan de heren van deze morgen: wen ons gejeund en de volgende keer gaan we er wel eens een serieuze lap op geven he :D :D

SubloverMTB

Bericht door SubloverMTB » 19 okt 2014, 21:34

Ik zal uitleggen waarom tram 4 jullie niet heeft kunnen inhalen, hij had mij aan zijn been.
Eerst ontbeten met de kids en daarna met de auto naar waardamme, terwijl Eric met de fiets tot daar reed.
Eric heeft nog even gewacht en dan zijn we samen vertrokken voor de bosrit.
Ik had het parkoer wat anders verwacht, meer bos eigenlijk, maar oké het is wat het is.
Mooi weer, wel een voelbaar windeke.
Positief punt: bij iedere te dwarsen grote baan stond een seingever.
negatief punt: de bevoorrading trok op gene zak
Het begin van het tweede deel was wat flauw vond ik, veel baan ook.
De laatste 10 km waren dan terug okeetjes met veel singeltracks doorheen de bossen.
Eric, merci voor het gezelschap .
Tot de volgende.

Focusrider

Bericht door Focusrider » 20 okt 2014, 21:20

Gisterenmorgen met een half uurken vertraging, maar met z'n tweeën gestart (wat energie en overredingskracht moeten aanwenden om de jeugd te overtuigen deel te nemen). Tussen het kluwen van fietswielen, fietstenues in alle maten en kleuren door geen Grysperre gedetecteerd op sonar 8-) . Het parkoers had duidelijk een 'verjongingskuur' meegemaakt. Buiten die ene strook waar we met zijn allen een serieuzen effort deden om die kasseistenen opnieuw vanonder de modder vandaan te halen ;) , was het al bij een 'n een properen tocht. Net voor den arrivée Marc ontmoet die de terugtocht aanvatte. Al goed dat het forum bestaat: zo weten we dat we in ieder geval goed vertegenwoordigd waren bij Wilfried.

Plaats reactie