zo 18-08-19

afspreken om toertochten te rijden
Plaats reactie
tram4

zo 18-08-19

Bericht door tram4 » 17 aug 2019, 17:30

Hmm, best afspreken morgen na 9h zeker....volgens de buienradar zal het tot dan goed regenen. Het zal in elk geval iets op de baan worden...

tram4

Re: zo 18-08-19

Bericht door tram4 » 18 aug 2019, 20:35

rond 8.30 was het nog altijd aan het regenen een blik op de buierader vertelde me dat dat zo nog zou blijven tot 10h...Een berichtje naar Stef en Willem verzonden met delaatste weerupdate. Ondertussen bij een nieuw kopje koffie vernomen dat Stef het voor bekeken zag en ik zag mezelf al op de rollen. Mijn voetjes op de stoel voor me en ik nipte nog eens van mn koffie. Plots zoemde mn gsm, dat zal willem zijn dacht ik bij mezelf. Ik pakt m'n gsm vast en die viel op de grond van hetgende verschot. "ik kom af " stond er te lezen. Nu op dat moment viel het buiten mee, toen nog....10min later was dat weer heel wat anders. Toch nog een berichtje naar Stef maar ik had de indruk dat hij weer het bed ingedoken was. Toen Willem aankwam viel het hemelwater vlotjes uit de lucht dus een regenjas zou soelaas bieden. Vertrokken maar na 5 min de jas uitgetrokken want het stopte met regenen. Het ritje ging via zonnebeke op en af langs rustige wegen en het was genieten van de vergezichten. 54km en 2uurtjes later stonden we droog en wel weer thuis. Samen een jus de mer bininengespeeld en Willem was weer naar huis. Gesterkt door het middelkerse gerstenat zag ik het zitten om nog eens naar Poeke te rijden.
Moraal van het verhaal, de buienradar zit er soms goed naast.
Tot de volgende
Ps geen track ik had hem vergeten aan te zetten....

Bakkerke

Re: zo 18-08-19

Bericht door Bakkerke » 24 aug 2019, 06:49

te snel beslist om thuis te blijven dus maar ik moest ook naar 50jarig huwelijksfeest van ouders tegen 12u sorry

Plaats reactie